הצהרת נגישות

תחנות דלק בפריסה ארצית

סונול מתפעלת יותר מ- 230 תחנות תדלוק ציבוריות גדולות, כ- 187 מהן באמצעות חברת הבת "ספרינט", וכן עשרות תחנות פנימיות המופעלות בקיבוצים ובמושבים.  בתחנות מותקנת מערכת ממוחשבת לתדלוק ציי רכב המכונה דלקן סונול. מערכת זו מייעלת למנוייה את תהליך התידלוק בתחנה ומקצרת את זמן השהות בה, וכן מקנה למנהל צי הרכב שליטה ומעקב נוחים ואמינים.
בתחנות סונול ניתן לתדלק בשירות עצמי ולהנות מהנחות ביחס למחיר בשירות מלא.

ראה על המפה

הצהרת נגישות

אתר זה הוקם ומנוהל על ידי סונול ישראל בע"מ. אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל האזרחים ובשיפור השירות הניתן לאזרחים עם מוגבלות. לשם כך הושקעו משאבים רבים בהנגשת האתר, במטרה להקל את השימוש בו ולהפוך את שירותי החברה לזמינים יותר עבור אנשים עם מוגבלות.
על פי נתוני עמותת "נגישות ישראל", כ-20 אחוזים מקרב האוכלוסייה בישראל הינם אנשים בעלי מוגבלות הזקוקים לנגישות דיגיטלית, על מנת לצרוך מידע ושירותים באינטרנט.
הנגשת האתר נועדה אפוא לשפרו כך שיהיה זמין, ידידותי ונוח יותר לשימוש עבור אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, הנובעים בין היתר ממוגבלויות מוטוריות שונות, לקויות קוגניטיביות, קוצר רואי, עיוורון או עיוורון צבעים, לקויות שמיעה וכן אוכלוסייה הנמנית על בני הגיל השלישי.
בהתאם לנדרש בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) תשע"ג-2013 (להלן: "התקנות"), החברה פעלה בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 – "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" האתר עומד בתקן הנגישות בדרגה AA. בהתאם לקריטריונים המפורטים בהנחיותAccessibility Guidelines Web Content של גוף התקינה הבין-לאומי World Wide Web Consortium (W3C) הנגישות לאינטרנט:
בעברית: WCAG 2.0 הנחיות לנגישות תכנים באינטרנט
באנגלית: Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0

רמת הנגישות באתר
•אמצעי הניווט באתר פשוטים וברורים.
•תכני האתר כתובים באופן ברור, מסודר והיררכי. במידת הצורך קיימים הסברים לצד התוכן.
•האתר מותאם לצפייה בדפדפנים מודרנים.
•התאמת האתר לתצוגה תואמת מגוון מסכים ורזולוציות.
•תוכן האתר כתוב בשפה פשוטה וברורה.
•כל הדפים באתר בעלי מבנה קבוע.
•לכל התמונות באתר יש הסבר טקסטואלי חלופי (alt).
•האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש Ctrl וגלגלת העכבר.
•אין באתר שימוש בתצוגת טקסט נע או מהבהב.

חשוב לציין, כי למרות מאמצינו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן שיתגלו חלקים או יכולות באתר שלא הונגשו כראוי או שטרם הונגשו.
אנו פועלים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר בו שימוש עבור כלל האוכלוסייה, כולל אנשים עם מוגבלות.



עזרים לכבדי שמיעה
החברה הציבה בחלק ניכר של חנויות הנוחות ובתחנות התדלוק מכשירי עזר לכבדי שמיעה מסוג "לולאת השראה" על מנת לאפשר ללקוח עם מגבלת שמיעה לשמוע ולהבין את דברי נותן השירות, תוך סינון רעשי הרקע וההפרעות האקוסטיות. התקנת מכשירי השמיעה תושלם בכלל חנויות ותחנות תדלוק הרשת עפ"י לוחות הזמנים שקבע המחוקק.


חניות נכים
במתחמי התחנות קיימים חניות נכים לרשות לקוחותינו. החברה מבצעת ומכשירה בימים אלו חניות נכים לרשות לקוחותיה בכלל חנויות הנוחות ותחנות הדלק, בהתאם לנדרש בתקנות עפ"י לוחות הזמנים שקבע המחוקק.


שירותים
במתחמי התחנות קיימים שירותי נכים לרשות לקוחותינו. החברה מבצעת ומכשירה בימים אלו שירותי נכים והאבזור המתאים לרשות לקוחותיה בכלל חנויות הנוחות ותחנות הדלק, עפ"י לוחות הזמנים שקבע המחוקק. בנוסף, העמידה החברה לחצן מצוקה בשירותי הנכים.
ריהוט
במרבית חנויות הנוחות, קיימות עמדות נגישות לאנשים עם מוגבלות הכוללים דלפק שירות לקוחות המותאם לצורכיהם.


משאבות דלק
לרשות לקוחותינו הבאים למתחם התחנה המאוישת בנציג החברה, שירות תדלוק מלא ללא תוספת דמי שירות ובמחיר הקבוע לשירות עצמי. בהגיעכם לתחנת הדלק ניתן לפנות לאחד מנציגי החברה, ע"י חניית הרכב בסמוך למשאבת התדלוק וביצוע של 3 צפירות לצורך קריאה לנציג שירות בכדי לסייע בהגשת עזרה. לחילופין ע"י לחצן ייעודי לקריאת המוכרן.

יידוע כלל עובדי החברה 
כלל עובדי המשרד יודעו אודות חובות החוק תוך דגש על איסור אפליה, מתן שירות שוויוני בסביבה מכילה, ועל הסדרי הנגישות של החברה ללקוחות עם מוגבלות.

 

הדרכות שירות לעובדים
עובדי השירות הוכשרו במתן שירות לאנשים עם מוגבלויות כמו גם מנהלי המוקדים.

 

מוקדי שירות טלפוני
מוקדי השירות שלנו זמינים ונגישים עבור כלל לקוחותינו, לרבות אנשים עם מוגבלות. המענה הקולי מותאם והינו ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה.

מסירת מידע בפורמט נגיש 
החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה כפי שמופיע בהמשך.


 

נגישות תחנות דלק– לחצו כאן לרשימת תחנות וחנויות נגישות

 

יצירת קשר
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה בנושא נגישות, נשמח לקבל הערות ובקשות, באמצעות פנייה לאחראי הנגישות באתר בדואר האלקטרוני customerservice@sonol.co.il
רכז נגישות: רונן פוירמן, דואר: סונול ישראל בע"מ, רח' הגביש 6, נתניה 42507, טלפון: 09-8637798
כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל שניתן:
•תיאור הבעיה.
•מהי הפעולה שניסיתם לבצע.
•קישור לדף בו גלשתם.
•סוג הדפדפן וגרסתו.
•מערכת הפעלה.
•סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם).

 

עודכן ב- 10.5.2020