ערכי החברה

ערכי החברה

תחנות דלק בפריסה ארצית

סונול מתפעלת יותר מ- 230 תחנות תדלוק ציבוריות גדולות, כ- 187 מהן באמצעות חברת הבת "ספרינט", וכן עשרות תחנות פנימיות המופעלות בקיבוצים ובמושבים.  בתחנות מותקנת מערכת ממוחשבת לתדלוק ציי רכב המכונה דלקן סונול. מערכת זו מייעלת למנוייה את תהליך התידלוק בתחנה ומקצרת את זמן השהות בה, וכן מקנה למנהל צי הרכב שליטה ומעקב נוחים ואמינים.
בתחנות סונול ניתן לתדלק בשירות עצמי ולהנות מהנחות ביחס למחיר בשירות מלא.

ראה על המפה

ערכי החברה

סונול, באמצעות זרועותיה השונות, החל במתחמי התדלוק ורשת חנויות Sogood דרך מערך החוץ תחנה, וכלה בחברת הבת סונול גז, תהיה למותג הנחשק והמוערך ביותר בישראל בתחום האנרגיה ובתחום קמעונאות הדרכים. ברוח חזונה ובשיתוף עובדיה, תעניק סונול ללקוחותיה חוויית קנייה ושירות של אנרגיות מחודשות וראש שקט.
כדי להשיג את ייעודה, תספק סונול את מיטב מוצרי האנרגיה לבית ולרכב, בתחנות, מחוץ לתחנותוסל אופטימאלי של מוצרי קמעונאות דרכים, תוך מתן שירות עם פרח, מקצועי ולבבי ללקוחותיה באשר הם. בדרך זו, יהפכו מתחמיה של סונול לרשת של "נקודות חן" קמעונאיות, שיגבירו את נאמנות הלקוחות הקיימים, וימשכו אליה לקוחות חדשים.

ערכי סונול

  • מצוינות כסטנדרט - כקמעונאית וכנותנת שירותי אנרגיה, סונול מתחייבת לספק ללקוחותיה את המוצרים והפתרונות הטובים ביותר בסטנדרטים גבוהים של שירות, ניסיוננו רב השנים בתחום, בשילוב מקצוענות חסרת פשרות של עובדי החברה, הם שמאפשרים לנו להציע ללקוחותינו את הטוב ביותר בכל תחום.
  • הגינות מוחלטת – סונול תהיה החברה ההוגנת ביותר בשוק, גם כלפי עובדיה וגם כלפי לקוחותיה. בבסיס הגישה העסקית של סונול עומדים ערכי האמון והשותפות במערכות היחסים שאנו בונים עם עובדי החברה, לקוחותינו וספקינו. עובדינו ולקוחותינו הם שותפינו האסטרטגים ולכן אנו מתחייבים להגינות ושקיפות, מתוך מטרה לייצר מערכת יחסים טובה וארוכת שנים.
  • "שירות עם פרח" – לכל לקוח. סונול שמה לעצמה ולעובדיה כדגל וכדרך חיים את נושא השירות. אנו בסונול מאמינים שמדובר בגישה כוללת שמטרתה, שכל לקוח ייהנה משירות עם חיוך. שירות ללקוחות העסקיים והפרטיים שלנו ו/או עצירה באחת מתחנותינו הפזורות ברחבי הארץ, תהיה חווייתית ונעימה.
  • שווה להיכנס לסונול – אנו רוצים כי כל לקוח שנכנס לסונול, ימשיך בדרכו רענן, חיוני ומלא אנרגיה, וינהג בבטחה ובזהירות. וכי לקוח שיקבל מאיתנו שירות, יהיה שבע רצון וימשיך עמנו לעוד שנים רבות בראש שקט ובתחושת בטחון.